Posledného pol roka sme v SCHIN & MAJDÚCH legal s.r.o. tvrdo pracovali na našej komunikácii.
Vyjasnili sme si našu hlavnú konkurenčnú výhodu. Identifikovali sme, čo klientom chýba. Teraz vytvárame produkty, ktorými to dodáme. K tomu pridávame nové formy odmeňovania.
V lete 2020 som o tom písal predhovor pre ročenku Superbrands Slovakia.
Premýšľal som, či má branding zmysel aj po pandémii. Či to nie je len prepych pre časy prosperity.
Prišiel som k záveru, že branding bude vždy dôležitá súčasť komunikácie firiem. Musí sa však zakladať viac na dátach a cieliť na akvizície a retenciu.
Problém je jednoduchý - svet má dlhodobo problém s podobnosťou všetkého. Preto treba zodpovedať základné otázky - prečo je moja firma iná a lepšia ako ostatné? A ako to mám odkomunikovať mojim zákazníkom?
V S&M stojíme za lídrami. Zastupujeme vedúce TECH firmy, od startupov po korporácie. Veríme našej misii stať sa č. 1 pre IT právo na Slovensku.
Ale je len líderstvo tá najlepšia téma pre náš brand?
Čo detailná znalosť industry? A zladenie sa s klientovými cieľmi?
Čaká nás veľa práce. A aj naďalej stojíme za našimi lídrami. Len viac počúvame, feedbackujeme a pracujeme s dátami.
Rozumieme si.
Ostatné články
10 praktických tipov, na čo nezabudnúť v zmluve o vývoji SW
Zmluva o vývoji softwaru je v praxi IT firiem a programátorov dennou realitou – jedna strana vyvíja softvér a druhá platí odmenu. Naozaj je to tak jednoduché? Treba byť opatrný, IT zmluvy sú špecifické a vedia poriadne zamotať hlavu. Scrum, šprinty, skúšobné prevádzky, licencie, SaaS/PaaS/IaaS/RaaS riešenia, servisovanie. Už pred začatím projektu treba premýšľať nad…